Harri Veijonen- väärä (profeetta) ennustaja

Anonyymi

Julkisesti ennustanut Harri Veijonen (tapahtumaa 11.09.2021)

on itse todennut olevansa väärässä, ennustus oli täyttä pötyä.

Vielä 9.9.2021 hän kirjoittaa:

"ENNUSTUKSEN TOTEUDUTTAVA JOTTA VEISIN MONTA TAIVAASEEN

Tukholman profetia sanoo ilmeisesti minusta, että "hän tuo monta minun tyköni, sanoo Herra". Olen nyt rukoillut, että 11. 9. 2021 tapahtuisi jotakin sellaista, että ennustukseni olisi merkittävä, merkittävästi sattumaa parempi. Niin olisi myös mahdollista, että julistukseni viimein otetaan vakavasti.." (Veijonen)

Ennustus ei toteutunut. Niinkuin eivät monet muutkaan.

Raamatun Sanan mukaan Veijonen on VÄÄRÄ PROFEETTA.
5. Moos 18:22 sanan mukaan. Ottakaa ja lukekaa se itse, jokainen.

Jumala ei ole muuttunut.

Eikä JUmalan asioissa kannata pelleillä ja harrastaa valheita.

Veijosen MITÄÄN julistusta, kirjoja tms. ei VOI OTTAA vakavasti.

23

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ALKAAKO VUOSIVIIKKO VASTA VUODEN PÄÄSTÄ?

      Mitä ilmeisimmin Kalliomoskeijan tuho on merkkinä viimeisen vuosiviikon alkamisesta. Sellaista ei tapahtunut 11. 9. 2021 eikä kai tapahdu Lehtimajanjuhlan aikaankaan pari viikkoa myöhemmin.
      Koska pidin 11. 9. 2021 ennustustani hyvänä, vaikkei se ollutkaan koko totuus, ennustus on sattumaa paljon parempi, jos Kalliomoskeija tuhoutuukin 11. 9. 2022. Tämä käsitys tuli mahdolliseksi kun Daniel Elkama kommentoi, että 2000 vuotta Kristuksen syntymästä oli 11. 9. 2001 eikä vuotta aiemmin kuten itse olin olettanut.

      Kaikki aikamääreet siirtyisivät vuodella eteenpäin. Ajankohdasta 11. 9. 2001 kuluisi kolme vuosiviikkoa eli 21 vuotta viimeisen vuosiviikon alkamiseen. Jerusalemin valerauha ylösottoineen tulisi tammikuussa 2026. Antikristus hyökkäisi Jerusalemiin maaliskuussa 2026. Ja Messiaan näkyvä paluu tapahtuisi vasta syksyllä vuonna 2029. Tällaisessä käsityksessä olen tällä hetkellä. Toki hienosäätöä voi vieläkin tulla.

      Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone


      PITÄÄKÖ ODOTTAA VUOSI?

      Daniel Elkama: Harri, Messias syntyi ilmeisesti 11.9. Ajanlasku aloitetaan vuodella 1 eli 9/11 iskut olivat tasan 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä.

      HV: Minä oletin 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä olleen 11. 9. 2000. Olisiko mahdollista, että vuosiviikko alkaa vasta vuoden päästä ja kenties silloin Kalliomoskeijan tuhokin?

    • Anonyymi

      Hyvä että tunnustaudut "vääräksi profeetaksi"!
      OIKEA JUmalan profeetta ei toimi näin:

      "HV: Minä oletin 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä olleen 11. 9. 2000."

      Ole hyvä ja lopeta nämä sairaat ja demoniset (taikuuden tasoiset) ennustuksesi.
      Ota todesta, että valehtelu on kadottava synti. Valheelliset ennustuksesi ovat isästä perkeleestä.

      Tämä on 2. varoitus - Herran taholta:

      - Lopeta Jumalan ja Jeesuksen nimen kytkeminen saastaisiin valhe-ennustuksiisi.

      Voit esiintyä ENNUSTAJANA - mutta älä enää edes koeta petkuttaa ihmsiä, että olisit jokin (Jumalan) kutsuma Suomen profeetta!

      Ota tämä kehtotus vakavasti.

      Valinta on vapaa, toki. Ja seuraukset valinnan mukaiset!

      Mutta Jumalan säätämä "kuritus" väärille valheprofeetoille on kuitenkin tulossa.

      Olet menettänyt 100 % uskottavuutesi.

      KUkaan ei enää ota sairaita valhe-ennustuksiasi todesta!

    • Anonyymi

      Harri on tehnyt itsestään pellen,
      Harri on tööt tööt töö, laulaa Putro

      Mutta ei hän huonossa seurassa ole. Kaikki profetat on vääriä profeettoja Jeesus mukaan lukien. Toiset vain peittää sen paremmin.

      • Anonyymi

        Hv , hv!


    • Anonyymi

      Veijosille yleensä maistuu.

    • Anonyymi

      Veijonen saa jatkaa puuhiaan, mutta Jumalan toimenpiteitä ei enää pääse pakosalle.

    • Anonyymi

      Veijonen paras profeetta, mutta mitään tietämättömät VÄÄRIÄ profeettoja:


      MITÄÄN TIETÄMÄTTÖMÄT SUURIA EKSYTTÄJIÄ

      40 vuotta olen selittänyt asioita niin että luulin jo vihdoin päässeemme Isä yksin tietää ja milloin tahansa oppineista mitään tietämättömistä. Mutta tietämättömät vain korottavat ääntään kun ylösotto lähenee. He ovat suureksi taakaksi lopun totuuden opettajille.

      Muistan kun Lauritsalassa kirkon nuori kirjoitti minua vastaan lehdessä, että Jeesus voi tulla tänään tai 500 vuoden kuluttua. Tuollaiset mitään tietämättömät eivät ole vähän eikä edes paljon erehtyviä vaan suuria eksyttäjiä! On sentään olemassa sukupolvi joka ei katoa kuin myös tuhatvuotislaskelma ja 1335 päivää. Niiden yksityiskohdissa on voitu erehtyä, mutta erehtyjä ei ole pieninkään eksyttäjä. Sanoisin kovasti mitään tietämättömille, ellei minun kävisi heitä sääliksi. Valitettavasti en enää jaksa jauhaa alkeita lopun ajan totuuksista. He jotka seuraavat nettisivujani ovat jo pitkällä lopun profetian ymmärtämisessä. HV http://wwnet.fi/users/veijone

    • Anonyymi

      Kuka enää tuollaista huijaria voisi ottaa todesta???

    • Anonyymi

      Veijonen tekee bisneksiään!!!

    • Anonyymi

      Kun parhaaksi profeetaksi itseään mainostava erehtyi 100 % povatessaan, että kalliomoskeija tuhoutuu 11.9.2021 - niin onhan meillä Suomen varmin väärä profeetta!!

      Onnittelut ja faneille intoa olla hömpässä mukana!

    • Anonyymi

      Karttakaa hengellisesti mainostettua Veijosen valhesaastetta!

      • Anonyymi

        Veijonen on eräs Suomen parhaista tietäjistä, osaa ennustaa jopa gorpan taivaaseen riuhtasun!


    • Anonyymi

      Koettaa nostaa itseään.... säälittävää!

    • Anonyymi

      Väärä profeetta veijonen pitää mainoskampanjaansa täällä!

    • Anonyymi

      Silleesti

    • Anonyymi

      Enpä ole aitoa profeettaa julkisesti nähnyt enkä tavannut. Heitä on suomessakin mutta he ovat ja toimivat piilossa.

    • Anonyymi

      Matteus 23

      13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.

      15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

      -----------

      2. Johanneksen kirje 1

      9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.

      10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;

      11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.

    • Anonyymi

      Profetoimisen taustamotiiveja?


      Hyvin yksinkertainen kriteeri tunnistaa KUKA ja MILLÄ asialla joku tyyppi liikkuu? - on lukea Jeesuksen sanat:

      • "Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä." ( Johannes 7:18 FB38)

      "Joka itsestänsä puhuu, se etsii omaa kunniaansa; mutta joka etsii sen kunniaa, joka hänen lähetti, se on vakaa ja ei hänessä ole vääryyttä." Biblia (1776) Joh. 7:18

    • Anonyymi

      TÄRKEIMMÄT KIRJANI JO ILMESTYNEET

      Miten huonona profeettana minua pidetäänkin, keneltäkään muulta ei löydy seurakunnan ylösotosta kertovia selitysteoksia oikealla toteutuvalla otsikolla:

      1. Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen (1986), 2. Daniel 9:27 aikamme paljastin: Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin (1995),

      3. Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin (2019), 4. Luettelo maailmanlopun päivämääristä, 5. Oikeat laskelmat Jeesuksen tuloksi.

      Viimeksimainitusta on vielä laajempi käsikirjoitus suurella kustantajalla.

      Pääteokseni oli vuoden 1995 kirja. Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin. Se oli perusteellinen tutkimus aiheesta, ja paljon siitä on ollut luettavana ilmaiseksi netissä. Ei kuitenkaan koko kirja, eikä tule. Jos kiinnostaa kirja, muutama kappale on vielä jäljellä 10 euroa kuluineen.

      PALESTIINA on yhtä hyvä merkki kuin Israel. Jerusalemista sovittaessa sovitaan myös Palestiinasta. Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin!

      LUETTELO maailmanlopun päivämääristä. Luettelossa liikutaan vuosien 2022-2040 välillä, mutta olennaista on tapahtuma Jerusalemista sovittaessa, johon ylösotto osuu.

      OIKEAT LASKELMAT: 1. Sukupolvilaskelma 2. Tuhatvuotislaskelma 3. Toinen tuhatvuotislaskelma 4. Viimeinen vuosiviikko 5. Paras laskelma: 1335 päivää 6. Tarkin laskelma: tapahtuma.
      Ilmaiseksi: http://wwnet.fi/users/veijone/oikeatlaskelmat1.pdf

      • Anonyymi

        Kauppias veijosen Raamattu on nyt alemyynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppias veijosen Raamattu on nyt alemyynnissä.

        Veijonen kehitti hauskan harrastuksen itselleen profetoimalla uskontoa, monia iloisia tuumailuja saimme lukea.


    • Anonyymi

      Veijonen on kuin tyypillinen povaaja! Tai sääennustaja!

      Kun menee pieleen -- on tuhat ja sata selitystä. Mutta ittessä ja omass a höyrypäisyydessä ei muka Mittään Vikkaa!

    • Anonyymi

      unohtakaa nää itte ittensä nostaneet ennustelijat

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe